Форма входу

Календар

«  Листопад 2011  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

Друзі сайту





Понеділок, 25.09.2017, 05:42
Вітаю Вас Гість | RSS

Гірницька загальноосвітня школа

І - ІІІ ступенів № 17

Головна | Реєстрація | Вхід
Головна » 2011 » Листопад » 5 » Звіт директора школи про роботу освітнього округу
09:53
Звіт директора школи про роботу освітнього округу

У 2011 – 2012 навчальному році була розроблена модель структури і управління округом та співпраці його суб’єктів з іншими закладами та установами в межах територіальної одиниці та вищими навчальними закладами за межами району.

Можна виділити такі позитивні аспекти діяльності освітнього округу:

·       рівний доступ до якісної освіти в умовах профілізації старшої школи;

·       створення умов для саморозвитку та самореалізації обдарованих дітей;

·       інтегрування інноваційних, інтелектуальних, матеріальних ресурсів;

·       координація виховної роботи в межах округу;

·       розвиток професійної культури і компетенції вчителя;

·       розширення культурно-освітнього середовища школярів; їхня соціалізація шляхом залучення до роботи різних колективів;

·       більші можливості забезпечення індивідуальної освітньої траєкторії школяра шляхом об’єднання матеріально-технічного і кадрового потенціалу навчальних закладів округу;

·       створення постійно діючих творчих методичних лабораторій вчителів.

 

З метою створення оптимальної системи науково-методичного забезпечення професійного розвитку педагогічних працівників у межах освітнього округу розроблено план науково-методичної роботи. Його реалізація координується методичною радою округу на чолі з Куроп'ятник І. В.

На шляху реалізації науково-методичної проблеми округу проведено таку роботу:

Ø     для молодих та малодосвідчених педагогів округу організовано годину спілкування «Як стати успішним педагогом на старті професійної кар’єри»;

Ø     надано індивідуальні та тематичні консультації «Самоосвітня діяльність як основа підвищення компетентності сучасного педагога»; «Педагогічна компетентність та пошук нових освітніх технологій»; «Організація НДР у наукових товариствах» та ін.;

Ø     розроблено загальні рекомендації для педагогів щодо організації роботи з обдарованими дітьми.

         Науково-методична робота здійснюється на діагностичній основі, з використанням моніторингових досліджень.

         Педагогічний моніторинг забезпечує безперервне відстеження професійної майстерності та творчого потенціалу педагогів, допомагає оптимально спланувати методичну роботу, вдосконалити її зміст і підвищити якість навчально-виховного процесу в цілому.

         У зв’язку з цим проведено діагностику професійної спрямованості педпрацівників у рамках програми «Безперервної педагогічної діагностики», проведений тренінг на тему «Створення власної моделі професійного спілкування в освітньому окрузі»; науково-практична конференція «Виховання і навчання творчої особистості – головне завдання закладів освіти ХХІ століття».

         Над розробкою подальших шляхів модернізації професійного розвитку педагога будемо працювати в умовах функціонування освітнього округу. Зростання педагогічної майстерності є кінцевою метою методичної роботи; підвищення її якості та результативності стане основним показником ефективності роботи в цілому.

Модель функціонування округу передбачає організацію неперервної освіти дитини через створення системи заходів, що поєднують різні форми дошкільної, загальної середньої та позашкільної освіти. Вони орієнтуються на освітні та професійні запити сучасності і пов’язують сьогоднішнє освітнє наповнення та майбутнє дитини.

Освітній округ – один із прикладів горизонтальної форми самоврядування та кооперації в освіті.

Важливе значення у цій системі має психологічний супровід.

Створена модель психологічного супроводу допрофільної підготовки та профільного навчання здійснюється за системно-цільовою програмою, яка має такі напрямки: діагностичний, консультаційний, корекційно-розвивальний та просвітницький.

Для виконання поставлених завдань були використані методики вивчення професійних намірів, планів та вираження інтересу за предметом праці старшокласників, рівень комунікативно-організаційних здібностей і т.д.

Після проведення діагностичних досліджень з метою допомоги у виборі професій та виду діяльності були проведені профконсультації на теми: «Я в світі професії», «Значення вибору професії для суспільства і особистості».

Для усвідомлення важливості ретельного вибору професії провели зі старшокласниками корекційно-розвивальне заняття «Обери професію!»

Після впровадження практичних занять з профорієнтації, де передбачалося  використання інтерактивних методів навчання, в учнів  з’явилася свідома мотивація вибору майбутньої професійної діяльності, що значно вплинуло на розвиток ціннісних життєвих орієнтацій.

Модель структури освітнього округу передбачає співпрацю з іншими закладами та установами.

         Наступність, спадкоємність, перспективність – головні чинники, що забезпечують цілісність НВП закладу освіти. Зважаючи на це у 2011 році в освітньому окрузі відбувся спільний захід з питання необхідності збереження наступності між дошкільною та початковою освітою.

Учасниками заходу були директори шкіл, завідуючі ДНЗ, вчителі початкових класів, практичний психолог, методист, батьки.

         В кінці квітня 2011 року у багатопрофільному ліцеї відбулося свято «Прощавай, початкова школо!», на яке були запрошені керівники гуртків, що працюють у ПДЮТ, дошкільнята з батьками.     

         Створення округу дало можливість розширити мережу гуртків, збільшити відсоток охоплення позашкільною освітою учнів.

         Особлива увага приділяється гурткам наукового спрямування, математики, початкового навчання, яка здійснюється за 3-ма рівнями: початковим, основним, вищим, причому дітей, які відвідують гуртки основного рівня, найбільше.

З метою формування в учнів сталого інтересу до предмета, виявлення і розвитку математичних здібностей, орієнтації на професійну діяльність, організації якісної профільної підготовки у 10 – 11 класах введено профільне вивчення математики. А це 15 % учнів закладу, є одним з фундаментальних завдань сучасної якісної  профільної освіти.

Підвищення рівня професійної майстерності педагогів, якості навчально-виховного процесу, зацікавленість учнів у забезпеченні освітніх потреб є, на наш погляд, позитивним результатом тісної співпраці суб’єктів освітнього округу, реалізацією на практиці принципів наступності і послідовності у навчанні.

Наукові товариства є однією із дієвих форм роботи з обдарованими старшокласниками. Навчально-виховний процес в них спрямований на розвиток творчої особистості у процесі науково-дослідницької роботи. Члени НТ беруть активну участь у роботі МАН, співпрацюють з відповідними кафедрами ВУЗів. У ЗОШ № 17 створено дві наукових кафедри: з філології та математики.

         Також проводяться зустрічі майбутніх випускників з працівниками ВНЗ, організовуються дні відкритих дверей, профорієнтаційні консультації, Дні науки. Ця робота буде продовжуватися й надалі, тривають пошуки нових форм співпраці з ВНЗ.

 

 

 

        Голова освітнього округу № 3

Балуєва Олена Володимирівна

Переглядів: 1722 | Додав: Direktor | Рейтинг: 3.3/3
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Copyright MyCorp © 2017