Форма входу

Календар

«  Листопад 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930

Друзі сайту





Неділя, 19.11.2017, 02:09
Вітаю Вас Гість | RSS

Гірницька загальноосвітня школа

І - ІІІ ступенів № 17

Головна | Реєстрація | Вхід
 


Про реалізацію цільової комплексної програми

" Обдаровані діти " в Гірницькій ЗОШ І – ІІІ ступенів № 17



В основу роботи Гірницької ЗОШ І – ІІІ ступенів № 17 м. Селидового покладено обласну програму " Обдаровані діти ".

На підставі цієї програми побудовано систему роботи  школи, програму роботи з обдарованими дітьми.

Система роботи педагогічного колективу школи з обдарованими дітьми включає такі основні напрямки :

-         виявлення і обстеження обдарованих дітей;

-         соціально – психологічне забезпечення реалізації програми " Обдаровані діти ";

-         створення умов для розкриття та реалізації потенційних можливостей учнів;

-         створення колективу вчителів, готових працювати з обдарованими дітьми;

-         організація роботи бібліотеки;

-         вивчення сімейних аспектів розвитку обдарованої дитини;

-         моральне стимулювання саморозвитку;

-         вироблення критеріїв результативності.

Робота з обдарованими і здібними дітьми потребує цілеспрямованого ґрунтовного  психологічного забезпечення, яке колектив учителів здійснює під керівництвом практичного психолога Павлової Т.М. А це :

-         психодіагностика ;

-         консультування;

-         корекційна та розвивальна робота;

-         психологічна просвіта.

З метою пошуку і виявлення потенційних можливостей дітей проводяться співбесіди, діагностування учнів за класами. Таким чином  започатковано складання банку обдарованості. Діти, інформація про яких міститься в банку даних, регулярно проходять індивідуальні тестування, на базі яких створюються індивідуальні програми психолого – педагогічної підтримки. Станом на До міського банку даних входять 3 учні за напрямком " Інтелектуальний потенціал  Донеччини ",  1 учень – за напрямком " Здорове покоління Донбасу ". До шкільного банку занесено 10 учнів. Усі ці учні беруть активну участь у шкільних, міських, обласних конкурсах, змаганнях. Це є результатом сумісної роботи школи та Палацу дитинства ( згідно сумісного плану ), де предбачено організацію конкурсів художньої самодіяльності, виставок образотворчого та прикладного мистецтва.

На методичних об’єднаннях учителів визначаються шляхи роботи з обдарованими учнями, обговорюються творчі завдання підвищеного рівня. Школярі відповідно до здібностей мають можливість досконало освоювати державну мову, навчатися в профільних і допрофільних класах. І, як наслідок, призові місця у міських преметних олімпіадах. На відміну від попередніх навчальних років, кількість призерів міських олімпіад збільшилася.

Але треба зазначити, що постійними переможцями олімпіад в останні роки є  учні Бівшової О.А.,  Селіванової І.В.  За результатами міського конкурсу знавців української мови призерами стали учні Решетніченко Л. Б.,  Передерій  О.О. На жаль, тільки з обслуговуючої праці, географії, історії, української мови  учні школи показують стабільно високі результати у різних конкурсах та олімпіадах. Тому вчителями інших дисциплін внесено корективи в свою роботу зі здібними учнями, у наступному навчальному році будуть враховані недоліки та прогалини в знаннях школярів.

Відстеження роботи з обдарованими дітьми в урочний час проводиться адміністрацією у рамках шкільної програми «Організація та впровадження безперервної педагогічної діагностики » Запровадження моніторингових досліджень, здійснення корекційної роботи вимагають  від учителів формування самоосвітніх навичок учнів. Багато вчителів працюють над розвитком прийомів самоконтролю, самооцінки школярів.

Широке застосування психолого – педагогічної діагностики допоможе адміністрації школи створити сприятливі основи для професійного зростання педагогічних працівників та ефективного вирішення завдань навчально – виховного процесу. За результатами діагностичних досліджень  розроблені рекомендації для вчителів щодо подальшої роботи з обдарованими дітьми.                                                                                                                                    

На базі школи діє наукове товариство старшокласників " Ерудит ", куди входять 12 учнів 9 – 11 класів. Керівник секції географії – Бівшова О.А., історії – Селівнова І.В. Даними вчителями складений план роботи, організована самоосвітня діяльність учнів, даються щотижневі консультації шодо виконання науково – дослідницьких робіт. Дві науково - дослідницькі роботи з географічного краєзнавства захищені учнями під час державної підсумкової атестації.

Здібні учні залучені до роботи в гуртках, секціях, факультативах. Так, на базі школи діяли 6 факультативів та 6 гуртків і секцій.

Робота творчих груп з розробки форм і методів впровадження компетентнісно зорієнтованого підходу, моніторингу якості освіти, методичних об’єднань, окремих учителів, обговорення даних питань на педрадах, МО дають можливість привернути увагу педагогічного колективу до цих проблем. Треба відзначити, що система відстеження якості навчання мови, математики, історії дають можливість бачити перспективу кожного учня, своєчасно коригувати знання і підвищувати якість освіти.

Відвідані уроки учителів – предметників виявили, що в навчально – виховний процес впроваджується система диференційованого підходу, індивідуальна робота із здібними учнями.

Тому в наступному навчальному році педагогічний колектив школи спрямує  роботу на :

-         формування творчого ставлення учнів до навчання;

-         підготовку школярів до міських, обласних курсів, олімпіад;

-         розвиток інтересу до поглибленого вивчення предметів;

-         навчання методам і прийомам наукового дослідження;

-         розвиток навичок самоосвітньої діяльності учнів.




Copyright MyCorp © 2017